Hlavička

Úvodní stránka

Technické parametry

Otevření NSR:

Vložka ve výfuku

Omezovač v sání

Nastavení přívěry

Servis a údržba

Výfuky

Dokumentace k motocyklu

Fotky a videa

Vaše motocykly

Návštěvní kniha




Stránky optimalizovány
pro FireFox2 a vyšší.

Admin: Ketys
ICQ: 466-385-407

Design: Silverfox

Návštěvníků od 27.10.2008:


Valid HTML 4.01 Transitional



Nastavení přívěry

Takže nastavovat přívěru není nic těžkého až na ten přístup no.... ale dál, jestliže se podíváte na motor z prava (musíte mít sundané boční kapoty) uvidíte na válci černou krytku s nápisem RC a tam vedou dvě lanka od RC motůrku který je pod nádrží. Je tam malinky plast se šipkou (jako ramínko) kterou tím směrem odsuneme a vidíme takové kolečko na kterém jsou dva zářezy - levej a pravej. Nad nima je na motoru jeste jeden podle kterýho se to bude nastavovat.

Nahoře pod nádrží máme motůrek který nám tahá za lanka a tím hýbe s přívěrou. Je tam na nem takový ukazatel (vystouplý kousek neco jako malej trojúhelníček) který nám ukazuje na Low nebo Hi (na tom plastu kde drží ten motůrek, Hi otevřená Low zavřená). Zapneme klíček a přívěra by se měla posunout na Low což znamená že dole to bude na PRAVÉM zářezu. Zářez na kolečku musí být proti tomu na motoru - tolerance je max 0,3mm!

Nastavení - dole jak vedou lanka do krytu je na jednom pružinka a na druhým je čtyrhran (nebo šestihran podle výroby) a zajišťovací matka. Nastavuje se to tak že povolíme matku a poté šroubujeme čtyrhran(nebo 6hran) ven nebo zašroubováváme dovnitř - podle toho na jakou stranu potřebujeme kolečko posunout aby bylo přesně proti zářezu na motoru. Po nastavení sjedeme s matkou dolů a utáhneme aby se nám nastavení nepohnulo. Jeste dodatek to co je na obrazku nemusi presne sedet - u novejších jsou oba zářezy napravo (nebo nalevo) od toho velkého výřezu.



Nastavení prívery



Použito se souhlasem Autora M!lion

Moto-Online.cz - Moto Shop pro motokros a enduro